Cafeaua si beneficiile ei

Printeaza

Cafeaua este considerată cea mai sănătoasă băutură pe care o poţi consuma, spun oamenii de ştiinţă de la Harvard Medical School. Aceştia recomandă între 2 şi 4 ceşti pe zi.

Cea mai bună modalitate de a te bucura de beneficiile ei este să o bei ca atare, adică fară lapte, frişcă, zahăr sau tot felul de siropuri ori toppinguri cu multe calorii.

Reglează glicemia

Cafeaua conţine magneziu şi potasiu, minerale care ajută organismul să regleze nivelul zahărului din sânge şi să reducă poftele care apar in anumite momente ale zilei. Totodată, ea are în compoziţie antioxidanti care luptă contra acţiunii radicalilor liberi în exces.

Antioxidanţii previn apariţia artritei, a bolilor cardiovasculare şi a unor tipuri de cancer.

Reduce riscul de depresie

Un studiu amplu a arătat că riscul de suicid era mai redus în rândul consumatorilor de cafea. Un alt studiu, realizat de Harvard School of Public Health, a constatat că femeile care au băut 4 sau mai multe ceşti de cafea pe zi au înregistrat un risc cu 20% mai mic de a suferi de depresie.

Ajută la slăbit

Inainte de a fi prăjite, boabele de cafea sunt verzi. Procesul de prăjire reduce cantitatea de acid clorogenic, considerat de mulţi specialişti un inamic al obezităţii.

Se crede că acest compus din boabele de cafea verde modifică modul în care organismul metabolizează zahărul din sânge.

Primele studii, realizate în 2012, arată că adulţii obezi care au luat un extract de cafea verde, de 5 ori pe zi, între 8 şi 12 săptămâni, au dat jos până la 4 kg, comparativ cu cei care au consumat cafea obişnuită sau un produs placebo.

 

Cafeaua

Cafeaua

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau ură vor fi șterse. Îi încurajăm pe cititori să ne raporteze orice abuz vor sesiza in comentariile postate pe Restaurante de Lux.